Sko-terapi

Detta inlägg gör jag för att om jag någonsin igen säger att jag "inte har några skor" så hoppas jag att den som är med mig då kan hänvisa till detta inlägg så att jag fattar att jag har minst en sko till varje tillfälle. Min prioritet borde egentligen vara att ordna med ett snyggt skoställ där jag kan ha dem uppradade och mer överblickbara, för det är något jag verkligen skulle både behöva och vill ha. (Jag vet också att jämfört med en del så har jag inte så många skor, men jag tycker det är många och det är så onödigt att köpa fler eftersom jag faktiskt har det jag behöver + lite till, men inte utrymme för dem just nu.) Med rubriken menar jag alltså att det kan fungera som terapi för mig att kolla på denna sida då jag får för mig att jag behöver mer skor.

                  
Bildbeskrivningar (börjar från översta raden och går från vänster till höger):
*Gummistövlar med läckert mönster från Sko-kanonen, Ilanda utanför Karlstad
 *Varma vinterstövlar köpta på utförsäljning i Arvika
*Lila stövlar/kängor från Bloms, utanför Mellerud
*Vandrarkängor som jag haft i 15 år så kommer inte ihåg där heller
*Joggingskor som jag använder till uteträning
*Joggingskor som jag använder till inneträning, köpta vid Kinesiska muren i Kina
*Träningsskor som jag använder vid inneträning
*Sköna mjuka vardagsskor som jag skickat efter från något i stil med Ellos
*Vardagsskor som jag fick av mamma då hon inte klarade av dem
*Lila tunna sommarskor köpta någonstans på Nordstan i Göteborg
*Lila stövletter med hög klack köpta i en skoaffär bredvid Gekås i Ullared
*Beige klackskor som jag fick av min moster när hon storstädade
*Blå ballerinaskor med rosettblomma från Bloms, utanför Mellerud
*Silvriga och svarta ballerinaskor från Sko-kanonen, Ilanda utanför Karlstad
*Lite glansiga festskor, efterskickade från något i stil med Ellos
*Lite snyggare flip-flops med glitter från Sko-kanonen, Ilanda utanför Karlstad
*Flip-flops till bad, köpta på hotell Marriott Sanya, Kina
*Rullskridskor i 80-talsstil som jag haft sedan jag var runt 10 år

Kommentera här: