Nytt år

Nyårsafton firades hos syrran och hennes sambo. Det var knytkalas så vi åt mycket gott! Fick testa "gluten" för första gången. Det var inte min grej kan jag säga. Konsistensen var knepig. Jag tyckte det kändes som att tugga på ett radergummi (och JA, jag har faktiskt tuggat på radergummi så jag kan jämföra). Proppmätt blev man i alla fall. När klockan slog midnatt var syrran, jag och Robin och kollade på fyrverkerier. En del borde verkligen inte ha avfyrat raketer. De verkade lite runda under fötterna och raketerna flög iväg åt alla håll. Helt otroligt att ingen av oss fick någon på oss. Hoppas de andra klarade sig också, för även om de är klantiga och skjuter raketer fulla så förtjänar ingen att bli träffad av en. Så...gott nytt år på er allihop då!


The people som äter god mat!

Kommentarer:

1 ERIK:

jag vill ha nyår igen! ;o

Kommentera här: