Musikspelare på bloggen

Har lagt till en musikspelare i min blogg. Vill man lyssna får man trycka play. Har själv hoppat högt en del sena kvällar då musik helt plötsligt dundrat fram i högtalarna, så vill bespara andra det. Jag har musiken på Shuffle, men det börjar alltid med samma låt. Lite störande, jag skulle vilja att det växlade lite med den också. Det går att bläddra bland låtarna också ifall ni vill se vad jag valt. Själva designen gillar jag eftersom den är lite retro och påminner om då jag växte upp. Självklart blev färgen lila eftersom jag är smått besatt i den (har insett det nu). Givetvis är det mycket Queen-musik på spelaren. Om ni vill ordna en egen spelare så gjorde jag det på: My Flash Fetish.


Jag och Freddie Mercury's vaxdocka på Madame Tussaud's i London.

Kommentera här: