Karlstad

Idag var jag och Robin en heldag i Karlstad. Vi fick tag i nästan allt som vi hade på listan, men de lådor på Ikea som jag tänkt ha till återvinning var slut....så får vänta med att få ordning på det ett tag till. De var visst väldigt populära de där lådorna för många hade frågat efter dem. Ny leverans på måndag. Inte så väldigt ofta vi är till Karlstad så får hoppas de är kvar till nästa gång. Fick tag på tröjan på H&M som jag sparat till (kommer nog dyka upp på någon bild snart för jag tänker ha den på mig till Göteborg nästa vecka). Storlekarna har visst blivit lite konstiga. Jag tog en 36:a, vilket är en storlek större än vad jag brukar ha. Jag tänkte att det är skönt om den är lite "pösig", men istället är den tajt över armarna. Tur att jag inte tog en 34:a! Den är fin i alla fall. Vi skaffade födelsedagspresent till Rasmus som blir 6 år i början av februari och så skaffade jag violett hårtoning till mig själv. Det blir intressant! Vi träffade Robins kompis Patrik. Räknar honom som min kompis också, men Robin har känt honom längst så det är hans kompis ändå. Vi spelade en varsin låt på Guitar Hero Aerosmith på Toys'r'us inte långt från Bergvik, så passerar ni förbi där så hittar ni oss på topplistan.

Efter Karlstad tog vi en tur till Väse och hälsade på Robins lillasyster med familj. Barnen växer och växer. Det var kul att hälsa på. Kom hem helt slut, men gav mig den på att gå på klassiskt sim och så blev det. Hade köpt med sushi till syrran från Sushi bar så lämnade det hos henne innan vi gick till simhallen. Nu ska jag mumsa på min tonfiskbaguette från Subway och sedan sova.

Kommentarer:

1 Solli:

synd att lådorna på Ikea var slut. Snopet när man är ute efter ngt...



svar: tack för infot om svettning ;o) det betyder väl att jag börjar få en bättre kondition :o)

2 Tess:

Svar Solli: Jo, när man har 7 mil enkelväg så blir det lite extra snopet också :-)

3 Mirja:

Har ni sagt nån tid imorrn eller hur var de? Om jag skulle kika in en sväng.

4 Tess:

Vi har sagt runt 17-18 ca, men Annelie kommer kanske lite senare för hon hade frisör-tid först.

5 Mirja:

Okej jag tittar in om L inte är grinig och så då.

6 Tess:

Det vore kul :-) Hoppas han är på glatt humör imorgon då!

Kommentera här: