Fixardag

Är nöjd med det jag fått gjort idag. Har varit en riktig pysslar- och fixardag igen. Har städat en del, bytt i sängen, tvättat (nere i tvättstugan för en gångs skull och inte i lägenheten), varit med två stora Ikea-kassar fulla av grejer till återvinningscentralen, pantat över 20 PET-flaskor, handlat lite tills helgen och snickrat ihop en förvaringsgrej som jag köpte på Ikea igår. Slog mig sedan ner och skulle avnjuta nya avsnitt av Terminator: The Sarah Connor Chronicles....trodde jag. Men det var avsnitt 1 säsong 1. Tråkigt för i reklamen som de visat på 6:an har det varit helt nya scener och de har dessutom sagt "Säsongsstart" inte "Seriestart".


Nu har jag fin ordning på mina Decoupage-saker. Precis bredvid kokböckerna i köket.

Kommentarer:

1 Banan:

Jag blev skitförvånad när det plötsligt bara tog slut! Hade också missat att det var seriestart

2 Anonym:

alltid kul att få ordning och reda

Kommentera här: