Vinterdag

Det blev en tur till Munkfors för att gratulera Rasmus (ett av Robins syskonbarn) som fyllt 6 år i början av februari. Där blev det en del pulkaåkande innan vi grillade korv över öppen brasa medan lite lätt snö föll på oss. Var en riktig vinteridyll, förutom att jag frös om händerna. Här nedan lägger jag in lite bilder från när vi åkte pulka, när vi leker med Rasmus födelsedagspresent och även en hel del vinterbilder som blev tagna av mig och Robin på vägen hem. Det var ett ställe på Fryksdalshöjden där träden var helt vita, till och med stammarna och det var så vackert!

    
Lek i snö och inomhus.

   
   
Vinterbilder.
Robin ville även ta bild på mig så jag är med på en liten kant.
(Robin har tagit bild 1, 2, 3, 7 & 8. Jag har tagit bild 4, 5 & 6.)

Kommentarer:

1 Rosanna:

sv: Jaha okej, vadå för affär? =)

2 Mirja:

Fina bilder! :)

3 Tess:

Svar Rosanna: En affär här i Arvika som heter MixMix. De har lite allt möjligt. Har stått och tittat lite på sådana ägg och undrat om de verkligen funkar :-)



Svar Mirja: Tack :-D

4 Rosanna:

sv: Jaha okej :) jag vill med ha en sån affär för känns så jobbigt att behöva skicka hem allt på posten hela tiden..

5 Anonym:

Svar: Ja visst är det! Underbart :) Vackert med snön på träden, fast det såg kallt ut!

Kommentera här: