Hancock

Vad konstigt det blev. Denna film hade en intressant handling och hade kunnat bli riktigt bra! Charlize Theron brukar vara helt underbar och en del effekter var gjorda på det "gamla" sättet, det vill säga på riktigt och inte i en dator (fast en hel del gjordes i dator också). Men filmen var helt oengagerande och platt. Med den handlingen hade man kunnat göra en riktig höjdare. För att klargöra vad jag menar så skulle jag vara tvungen att avslöja mer om filmen än vad jag vill. Jag anser till och med att en spoilervarning inte räcker, utan väljer helt enkelt att inte berätta.

Kommentarer:

1 Linda:

hehe okej..hårt i götet med andra ord...okej aldrig hört talas om moonlight faktiskt,när o vilken kanal går den på,går den fortfarande då??

2 Mirja:

Haha och jag som tyckte den var rätt bra :)

3 Tess:

Svar Linda: Den gick på TV3, men det var förra året någon gång. Riktigt bra! Handlar om en vampyr som är deckare...hehe :-)



Svar Mirja: hehe...kul att man kan tycka så olika. Om vi skulle ha filmkväll kanske vi skulle bli osams ;-)

4 Mikaela - hockeyfru:

man tror faktiskt den ska vara bättre än den var.

Kommentera här: