Hamam

Igår var vi en grupp på 15 personer till det turkiska badet här i Arvika, ett så kallat hamam. Äntligen fick jag också bli med! Alla tidigare gånger då det varit bokat så har jag varit sjuk eller bortrest, men nu gick det bra. Det fanns ett varmt bad, en ångbastu, ett fotbad, massagestol, varm stenhäll för massage med lampor föreställande en stjärnhimmel i taket, tehörna och mera. Så mysigt och varmt! Rekommenderar ett besök för alla som bor i närheten av Arvika. Besök webbsidan på: Arvika Hamam. En kul detalj med stället. Allt är gjort av återvunnet eller närproducerat miljövänligt material.


Te- och myshörna.


Robins syskonbarn har kul i bassängen.


Lisa & Adam myser i hörnet.

Kommentarer:

1 Linda:

Ah men gud vad mysigt!!Ja alltså det är många som skiter i att försäkra sina djur=(

Är liksom inte de lika mkt värda som tv t.ex?

2 SÄNDRI!:

svar: jag håller verkligen med! men det är så svårt att ändra på det eftersom att det nu är så vanligt och ingen tycks bry sig..



förövrigt, såg att du hette higlander.. du heter möjligtvis inte höglander i efternamn?

3 Tess:

Svar SÄNDRI: Highlander heter jag för att jag verkligen gillar de skotska högländerna och filmen Highlander och tv-serien :-)

4 Solli:

ni ser ut att ha haft det riktigt mysigt! dit skulle jag oxå behöva gå!

kram!

Kommentera här: