Bokrea!

Nu har jag varit på årets bokrea. Gillar verkligen att gå och titta på böcker vid midnatt! Blev lite fundersam först när jag gick mot bokaffären då det var så lugnt. När jag kom fram var jag tredje på plats. Då var klockan cirka 23.45. Det dök upp några till innan det öppnade. Så där gick man omkring lugnt och tittade på alla böcker. Lyfte sedan på huvudet efter kanske 5 minuter och det var tjockt med folk. Var kom alla ifrån? Det blev fyra böcker allt som allt för mig, men på bilden nedan är det bara tre för en är present så den kan jag inte visa. Boken längst till höger med en katt på var på ombyggnadsutförsäljningen så den fick jag för 26 kronor.


Mina fynd på bokrean.

Kommentarer:

1 Alshammar-Fashion Lifestyle:

åh jag skulle verkligen vilja på bokrean om jag hade tid:/

Vad ska du göra denna Tisdag?

2 Your Dream Closet:

jag älskar också MaxFactor Masterpiece, den är skit bra :)

3 Mirja:

Du har blivit utmanad i min blogg

4 Anonym:

alltid kul att fynda

5 ida:

Svar: Ja dom var supergoda. Det finns ju massa gott som man kan lägga i en semla faktiskt! Choklad, vaniljkräm, bär, glass och en himla massa mer tror jag! "bara fantsin sätter gränser"

6 monstars:

Den sista boken är den om Dewey?

7 Tess:

Svar monstars: Katten på bilden är lik honom, men boken innehåller den urgamla fabeln om hur katten gick från att vara vild till att bli tam.

Kommentera här: