Bakning

Idag har jag gjort min första sats med Kärleksmums (också kallat Mockarutor). Det kanske verkar konstigt att en 28-åring aldrig bakat sådana förut, men jag har verkligen aldrig varit intresserad av varken matlagning eller bakning. Men det senaste året har jag börjat bli intresserad och testar lite olika saker då och då. En del saker behövs träning till, medan en del saker sitter direkt. Gjorde till exempel en äggröra igår som blev perfekt (ja, jag hade aldrig gjort en äggröra förut heller). Kärleksmumset ser bra ut och smakade bra, men jag har en känsla av att jag krånglade alldeles för mycket då jag gjorde dem så där kommer det behövas träning.


Min första Kärleksmums-bit!

Kommentarer:

1 Mirja:

Jag bakar aldrig, kan inte, har inte tid osv. men jag skulle vilja lära mig nån gång. Mat lagar jag däremot mycket.

2 Alshammar-Fashion Lifestyle:

sv: tack för dina åsikter :)



åh de såg ju riktigt proffsiga ut!

3 Anonym:

Har du blivit av med någoting?

4 Tess:

Svar Mirja: För mig har det mest varit motivationen som saknats tror jag :-)



Svar Alshammar: Tack :-)

5 Lisa:

mums!

6 Solli:

svar: Tack :o)



mums, vad god kärleksmumsen ser ut!



kram!

7 bea:

ååh det är en av mina favorit kakor :D Älskar dom, så sjukt goda :D

8 Lisa:

tackar! jackan kommer från h&m :)

9 Anonym:

åå så irriterande förstår precis hur du känner :-)

10 Lina:

åh så gott :)

11 Micka:

den skulle sitta fin just nu :D

ser ritkigt god ut!

Kommentera här: