Smidig katt och farväl till tv-serie

Mellan programmen Flashforward och Terminator: The Sarah Connor Chronicles skulle jag rengöra akvariepumpen. När jag tagit bort locket på akvariet tar Yatzy ett skutt rakt ner i det. Hon blev rejält förvånad ska ni veta. Hon var snabbt ur det och det var vatten överallt. En fisk var borta. Jag letade överallt och flyttade till och med på tv-bänken. Det visade sig att han i panik hade grävt ner sig i gruset i akvariet. Puh! Katter kan verkligen fixa jobb åt en. Både katt och fisk mår bra nu.


En blöt Yatzy tvättar sig.

Sedan var det ett otroligt bra avsnitt av Terminator: The Sarah Connor Chronicles. När eftertexterna rullade satt jag bara och: "Säg inte att det slutar så, säg inte att det slutar så...". Kollar upp det på IMDB och japp, det var sista avsnittet. GAH!!!! Jag kommer bli tokig! Varför ska nästan alla serier som jag gillar avslutas så tvärt, medan skitserier kan gå år efter år efter år? Jag vill ha en fortsättning!

Kommentarer:

1 Maol:

Neko ramlade i toan en gång ha ha. Hon var så liten då att hon inte kunde komma upp igen. Och så har hon ramlat i badet en gång.

2 Helena:

Så kissen fick ett ofrivilligt dopp... Skönt att allt slutade bra i alla fall! :)

Kommentera här: