Simhall och sen tv-kväll

Idag var jag, Lisa & Adam till simhallen och lekte lite. Det var kul! Var ett tag sedan jag var där och när jag väl är där brukar det bli motionssimmande, så det var skoj att leka lite. Det ger motion det också märkte jag, som blev helt slut efteråt.

Jag testade min näsklämma för första gången. Den fungerade fint, men jag är så van att hålla för näsan att det kändes lite skumt. Ska fortsätta träna. Målet är att någon gång ha lärt mig dyka utan att ha något för näsan. Lisa hade också haft svårt för det i början, men har lärt sig nu. Vi började fundera på om det hade något samband med att ingen av oss hade simmat och badat när vi var riktigt små (inget babysim för nån av oss till exempel). Vad tror ni? Hur är era dykkunskaper?


Så här ser näsklämman ut.

Så är det åter fredag och en sen tv-kväll. De serier jag följer idag går sent båda två. Flashforward börjar 22.55 och Terminator: The Sarah Connor Chronicles börjar 00.25. Vet inte vad som hänt med sändningstiden för sistnämnda. Den började visas torsdagar 20.00 och det står fortfarande att den ska visas då, men då går Simpsons och Family Guy istället. Kan de inte hålla lite ordning?

Kommentera här: