Med andra ord

Igår var jag och Robin till Väse och hälsade på. Vi tog med oss lite julklappar dit och firade även ett av Robins syskonbarn som nyligen fyllt år. Innan vi var dit stannade vi till i Karlstad och köpte spelet Med andra ord, så vi spelade det i Väse. Det är verkligen ett roligt spel! Rekommenderar det! Det tränar tankeförmågan, för man får tänka till en hel del för att beskriva orden utan att använda själva ordet/orden det gäller. Blir lätt att hjärnan låser sig också när man ser sanden rinna i tidsglaset.

Kommentarer:

1 Anonym:

hihi visst böev det,skall köpa några slingor till osätta på gfaraget är tanken..

20% på allt i min webshop http://www.beautyinsideout.se

2 pelle:

det där spelet är fan skitkul! även fast det egentligen inte är någon ny idé över det, så är det svinroligt :P

3 Elin - Designandmakeup:

sv: Ja precis.

4 Helena:

Det är ett riktigt roligt spel! :)

5 Maol:

Du borde leta fram våra gamla spel i Treske. Jag tror de ligger i gäststugan.

6 Jenny:

ja de får ju verklinge fram budskappet och jag ryggade tillbaka när jag såg de. Men det är väl bra de på sitt sätt ^^

Kommentera här: