Josh vs. Tommy

Nu ska jag öka på min nördstämpel en bit...hehe... Jag är halvt som halvt en Grobanite (någon som gillar Josh Groban), men då det gäller låten Anthem från Chess... ledsen Josh, men då slår Tommy Körberg dig. Josh har en underbar röst, men Anthem är Tommys låt. Vad tycker du? Kolla på klippen här nedan och kommentera. Hittar tyvärr inget klipp med Josh Groban där ljudkvaliteten är bättre. Älskar den här låten! Jag får alltid rysningar av den (på ett positivt sätt) när Tommy sjunger.


Tommy Körberg.


Josh Groban.

Kommentarer:

1 Emma Kaagaard Kristensen:



Tommy Körberg är KUNG på denna låten!

Han och freddie mercury är/var bara helt fantastiska sångare, man känner det längs hela ryggraden när dom sjunger...

2 Tess:

Svar Emma: Freddie är min favorit så där kan jag inte annat än hålla med :-D

3 Bella:

Körberg har faktiskt en fantastisk röst :)

Kommer alltid gilla honom pga Ronja Rövardotter :)



Det vore nice att göra en bloggkväll ja. Jag kan inte tisdag och onsdag, så torsdag då kanske?

Kommentera här: