Härlig jul!

Första vita julen här i trakten på flera år! Igår åkte jag och syrran till våra föräldrar och åt god mat och så var det julklappsutdelning. Tyvärr så jobbade Robin 13-23, men så kan det bli inom vården. Folk behöver den även vid högtider och helger. Det blev många julklappar! Vet inte vad som flugit i folk för jag tror aldrig det varit så mycket efter att vi "blivit vuxna". Blev jätteglad för allt!


Julgranen hos föräldrarna.

Julklappar

    
Regnkappa, drake med lampa, örhängen, massageapparat.

  
Katterna fick en tunnel, men lekte mer med min nya matta (den är i lila nyanser, men kameran vill göra den till rosa uppenbarligen).

  
Årsprenumeration på Kattliv, skivor (Within temptation - Mother Earth, Queen - A day at the races & Queen - Singles Collection 2), och en grillpanna (gemensam till mig och Robin).

  
Varsin kudde och filt, fint ljuspynt, karaffer och vinglas.

  
En hel del ljus, köksgrejer (mugg, pajformar och kastrull), mysgrejer (handdukar, badbomb och fluffstrumpor).

 
Böcker och gummiskor.


Undulaten Molle fick god gnagarstång som han attackerade direkt.


Kaninerna Ella och Pelle fick godis och en varsin gnagarstång.

Kommentarer:

1 Maol:

En svans under mattan ^_^

Nu får du bjussa på vin också he he.

2 Mirja:

Jädrar vad många julklappar, tror du fick mer än Loke tillochmed haha. :)

3 Tess:

Svar Mirja: Ja, som jag skrev...vet inte vad det flugit i folk....hehe :-S Men man får väl gotta sig medan man kan. Får man barn så åker fokus över på dem ju, så som det ska göra :-)

Kommentera här: