Eftertraktad

På morgonen idag var jag till min nya läkare. Han var trevlig och stabil. Har faktiskt förhoppningar om att jag kan få hjälp med att bearbeta smärtan och tröttheten som jag konstant bär på.

Sedan blev det mat och vila och nu på kvällen har jag varit på fibro-cirkel på Studieförbundet Vuxenskolan. Glögg, saft, gott kaffebröd och trevliga och givande samtal blev det. 2 timmar flög förbi.

Nu kommer jag till titeln på detta inlägg. Efter att jag kommit hem så har katterna inte vikit från min sida. Jag har varit saknad, så gulligt av dem!


Enda nackdelen är väl att sittställningen blir lite skum.

Kommentarer:

1 Maol:

LOL

2 Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!:

Sv: Tack för din fina kommentar! :)



Jag hoppas du får hjälp av doktorn, sånt där är så himla viktigt att det blir rätt och att man får förståelse för varandra! kram

3 Linda:

trötthet o värk låter inget vidare=(

Ja massage är gudomligt om det är rätt person som gör det förstås;)

4 Bella:

Vilken tur :)

Tack för hjälpen!

Kommentera här: