Skolstart och Singstar

Idag började jag kursen Turism C (distans) på Karlstad Universitet. Det blev till att köra på direkt med första examinationsuppgiften. Efter pluggandet så brukar min hjärna ha svårt att släppa det, något som säkert de flesta varit med om både då det gäller jobb och plugg.

Idag testade jag alltså att köra Singstar när jag var klar för dagen. Det var faktiskt avslappnande! Och till råga på allt så slog jag mitt eget rekord på min absoluta favoritlåt att sjunga: I want it all med Queen. Jag har börjat sjunga på mellan-nivå också. Inte låter det så värst bra, men huvudsaken är väl ändå att man har kul!? Freddie Mercury's stämma kan ingen mäta sig med ändå så...


Singstar Queen.

Kommentarer:

1 Linda:

hihi oki...får nog bli en del sprit o parfym=)

Idag e det sista dagen att utnyttja rabattkoden i min shop,ange give så får du 10%

2 Maol:

Jag använde karamellfärg. Jag har aldrig sett lila dock.

3 Erika Drake af Hagelsrum:

Hehe okej. Nej det kan ju inte passa alla..men sen blir en serie mycket sämre om man inte sett den från början. Vet att jag har ogillat serier men som jag idag älskar efter sett dem från början :)

4 Ulrika♥:

Nappflaskan i min header kommer i från Elodie details, den finns i många olika varianter:) Superfina!

5 MISSEXTRA:

Vad ska du göra i helgen då?:)

Kommentera här: