Sjuk och mystajm

Vaknade med halsont och feber idag. Inte så kul början på veckan kanske...Men jag drar nytta av det. Har kollat på fem avsnitt av säsong 10 av Dallas och nu har jag precis sett första avsnittet av Stolthet och fördom (för kanske 4:e gången eller så). Bädda ner sig i soffan och kolla på Mr. Darcy är inte fy skam. Och nu ska ni veta att jag menar den RIKTIGA Mr. Darcy, det vill säga Colin Firth. Miniserien är den jag gillar och kan se om och om igen. Den nyare filmen har jag sett en gång och blä säger jag bara. Den kändes så totalt ytlig och överdramatiserad, i mitt tycke. Vilken fjant de hade fixat till Mr. Darcys roll i den. Nu börjar jag huttra igen så det blir till att krypa tillbaka under täcket.


Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

1 Mirja:

Hoppas du blir frisk snart!

Gillar också miniserien, den är ju underbar! :)

2 Tess:

Svar Mirja: Tack! Hoppas också att det är något kortvarigt. Halsen är bättre idag iaf och så har jag blivit snuvig istället.

3 jamie:

stolthet och fördom. den är sååå bra !! ska se den igen ! :D



xx

Kommentera här: