Shoppingtur och hemmafixare

Jag, Robin, Lisa, Adam, syrran och Jörgen tog en tur till Charlottenberg idag för att umgås och shoppa lite. Adam sökte även ett jobb på en affär där, vilket jag tycker skulle passa honom så bra! Hoppas han får det! Senare träffade jag och syrran en übersöt chihuahua på djuraffären på köpcentrat. Så otroligt gosig! Han charmade oss direkt!

När vi kommit hem så blev jag Martin Timell light typ. Katterna har förstört tapeten i hallen och det är ingen trevlig första syn för gäster som kommer hit - strimlade tapeter. Så jag har bestämt mig för att fixa det. Kommer före- och efterbilder så småningom, men i detta inlägg får ni nöja er med bilder på dagens fynd.


En söt välkommen-matta för bara 10 kr (Rusta)! En snygg och praktisk behållare till mina "tårtbit"-tvålar.


Lila höstjacka. Älskar denna stilen! Baksidan av jackan.

Kommentarer:

1 Bella:

Fin jacka!

2 BIMBO:

Skicka mig ett mail :)

3 Maol:

Än så länge behåller jag sommarjackan. I ett par dagar alltså sen är det ju höst enligt mig. Sept, okt, och nov är höst, dec, jan, feb är vinter, mars april och maj är vår and you get the picture.

4 Maol:

Åh kolla va sött!

http://vovve.net/blackother/galleri.asp?p=1

Kommentera här: