Party, släktträff och bilköp

Nu kör jag hela helgen i ett inlägg! På lördag var det party hos Bella och Jerry. Superskoj! Kul att prata med folk och gosa med katterna.


En del av partygänget. Bella verkar ha fått för sig att hon är på puben. "En Jäger danke!"

Många drog till Olssons brygga för att lyssna på Dublin Fair, men jag drog hemåt.

På söndag var det dags för släktträff hos mina föräldrar i Treskog. Det var kul! Jag lyckades improvisera fram en lek/tävling som blev riktigt lyckad. Lite för lyckad kanske för 6 pers vann så vi var tvungna att skrapa ihop fler vinster lite spontant sådär...


Vår fyrmänning mellan mig och syrran. Allt som allt var vi runt 20 pers. Jag klippte lugg på mig själv innan festen på lördag också.


Denna bil, som vi hade lånat när bilden togs, har vi nu köpt! Jippi! Äntligen har jag och Robin en bil från slutet av 90-talet. Alla våra tidigare har varit 80-talister.

Kommentarer:

1 Maol:

Cencurera mig, jag ser hemsk ut! Gah!

2 Tess:

Svar Maol: Det gör du ju inte :-)

Kommentera här: