Film 27 dresses

Spoilers kan förekomma! Denna romantiska komedi följer exakt mallen av en romantisk komedi. Man får inte förvänta sig något överraskande eller nytt i sådana sammanhang. Men då det är rätt skådespelare så blir allt så otroligt bra ändå! Jag föll hårt för denna film! Katherine Heigl och James Marsden är så underbart bra och har verkligen den där rätta kemin som krävs för sådana här filmer. Om den inte funnits så hade filmen blivit platt. Jag fick till och med tönttårar i ögonen i slutet av filmen, precis som filmmakarna säkert hade räknat ut.

Jag kom på mig själv med att småskratta ganska många gånger genom filmen. Inga stora skratt alltså, men sådana där mysiga "hihihi...vad kul och/eller mysigt"-skratt. Ett leende befann sig nästan konstant placerat på mina läppar. Jag kan absolut kalla detta för en må-bra-film. Rekommenderar den till alla som, liksom jag, är riktiga suckers för bra romantiska komedier!

Köp DVD på Ginza

Kommentera här: