Snart maj

Maj är min favoritmånad på hela året. Och nej, det är faktiskt inte på grund av att jag fyller år då utan på grund av att man har hela sommaren framför sig och så brukar maj alltid vara härligt solig och varm. Man vaknar upp som efter en vinterdvala nästan.

Idag var jag alldeles seg i huvudet, men tyckte att jag kunde försöka få något gjort som inte krävde så värst mycket tankeverksamhet. Jag har alltså vikit tvätt, putsat köksfönstret, fixat till några bilder i en bildhylla och lagat själva bildhyllan. Ett hänge var väldigt löst så det var bara en tidsfråga innan Robin fick den i huvudet. Den hänger nämligen ovanför vår säng och det var på Robins sida som det satt löst. Nu på kvällen har mitt huvud blivit mindre segt så vågar mig på att skriva och har till och med lyckats plugga en del.


Tetris är mer förtjust i att ligga tvätt än att hjälpa till med att vika den.

Kommentarer:

1 Maol:

ha ha cute så där ligger Kitty också. Tetris har en prick på tassen också ;)

2 novembersara:

SV: Det tvivlar jag på. Dom får nog göra vad dom vill!

3 Anonym:

hej hej vad glad ja blir .-) läser din så ofta jag får tid :-D

4 Linda:

Hahaha fasiken vad skoj det är när folk hör fel!!!Kan bli så himla galetS

Mys katt där,säg till han att hjälpa till nu*S*

trevlig valborg till dig gumman!



5 sarah:

hej! Idag är det ju Valborg. Vad ska du göra för att fira denna afton?

6 Anonym:

söt :-D

Kommentera här: