Plugg och fix

Efter att ha pluggat så blev jag fixarsugen igen. Det måste vara något i luften under våren alltså. Putsade lite fönster och bytte gardin i sovrummet. Jag blev jättenöjd med resultatet! Visste ni att om man torkar med tidningspapper så blir resultatet bra? Kan vara svårt att få bort alla ränder annars. Om man nu inte har en skrapa, men det har inte vi.


Så här blev resultatet

Katterna var ute på balkongen under kvällen och fick för första gången höra glassbilen då den körde in på gatan och spelade sin lilla trudelutt. Det blev panikrusning in med tjocka svansar. 5 minuter senare ville de ut igen.

Jag har fixat ett översättningsverktyg i bloggen också. Den översätter direkt så därför blir en del heltokigt! Man kan få sig ett riktigt gott skratt!

Kommentarer:

1 Bella:

Fint det blev!



Jag brukar också använda gammalt tidningspapper - eller gamla telefonkataloger!

Bra att ta vara på sånt man i annat fall skulle kasta!

2 » Beatrice - blivande mor 2009 «:

Det blev jättefint :) Jag gillar gardinerna.

Kommentera här: