Ny bildskärm

Nu har jag en ny dataskärm med inbyggda högtalare från SIBA. På grund av pengabrist kunde jag inte direkt välja och vraka, men jag är väldigt nöjd med den jag skaffade. Kommer ta lite tid att vänja sig vid en Widescreen-skärm bara. Upptäckte att min blogg såg konstig ut i den så nu har jag gjort om lite och dubbelkollat mot Robins skärm så att det ska bli ok oavsett format. Han använder dessutom Mozilla och jag använder IE så det är bra att kunna kolla av där också.


Min workstation med nya skärmen. Det välvda tangentbordet har jag haft i flera år och det är underbart!

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej hoppas du får en bra start på dagen :-D

2 Linda:

Åh tack vännen, vad kul,det kommer sååå många fler bilder på mig så du anar inte...=)Hehe vad tycker du om den vi photoshoppat då,eller min fästman rättare sagt;)

Kommentera här: