Sambo

Har fått över nästan allt till nya lägenheten nu. Har sovit här någon natt redan och trivs hittills jättebra. Lite jobbigt med alla kartonger bara, men det ordnar man lite i taget. Får använda Robins internet eftersom mitt inte fungerar än. Märkte hur handlingsförlamad jag var förut när jag pluggade. Alla artiklar och själva uppgiften är på min dator. Brukar dock titt som tätt göra källkoll på internet, oftare än jag trodde. Det märktes när jag är utan. Blev röda texter här och där som säger till exempel "kolla källan", "leta upp den adressen", "kolla årtalet" bla bla bla. Något som jag får sätta mig och göra i slutet av nästa vecka då jag ska ha fått internet.

Kan inte ladda upp bilder heller eftersom programmet ligger på min dator. Orkar inte fixa nätverk mellan datorerna för jag är LAT. Nejdå, det är så mycket att göra just nu bara. Om ni ändå är här och läser, kolla in Mirjas blogg också (länk till vänster). Hon blir snart mamma!

Kommentera här: