Bra dag och benvärk

Började dagen med min reklamrunda (delar ut reklam för Svensk DirektReklam på lördagar eller söndagar). Var inte så mycket reklam denna gång. Får se hur det går för mig då det blir vinter. De senaste åren har vintrarna varit ganska milda så det kanske inte blir så farligt. Man tjänar inte så mycket på reklamutdelning, men det är ändå ett plus i kassan i slutet av månaden. Jag försöker även tänka som så att jag inte behöver betala för att gå på gym utan får gratis motion.

När det var klart åkte jag, syrran och föräldrarna till Karlstad för att titta och shoppa lite. Jag hittade en del julklappar och även något litet till lägenheten. När vi kom tillbaka till Arvika så hjälpte pappa till att sätta upp lite saker hos mig och Robin. Det börjar bli riktig ordning här och jag är så nöjd.

Just för tillfället sitter jag och undrar hur jag ska kunna sova inatt. Dagen har inneburit en väldig värk i min höft och mina ben. Vissa dagar kan jag gå ganska mycket, andra dagar brukar min muskelavslappnande medicin hjälpa när det blivit för mycket men så finns dessa dagar då inget hjälper och det bara gör så ont! Jag kan bli tokig på det! Trots detta kan jag konstatera att dagen varit bra.

Kommentarer:

1 Mirja:

Jobbigt att ha ont...

Kommentera här: