Julshopping i Karlstad och middag i Arvika

Jag och Robin tog tåget till Karlstad (har ingen bil för tillfället). Där mötte vi upp med hans lillasyster och hennes två barn för att julshoppa litegrann. Det blev en hel del handlat till slut. Både Jonathan och Tilda var så söta så (det är barnen). Fick prova på en lite mild version av att vara barnfamilj. Robin bar på Jonathan och jag gick runt med Tilda. Jag blev helt slut efter några timmar så undrar hur det vore att ha egen familj på heltid. Men det var roligt ändå. Jag hade ganska enkelt i och för sig för om Tilda frågade om hon fick något så kunde jag bara säga "Du får fråga mamma" och så var jag av med det ansvaret. Måste verkligen träna mig på att säga nej.

Några timmar efter att vi kommit hem gick vi till Jörgen dit vi var bjudna på middag. Det blev en spagetti carbonara som var jättegod! Lisa och Adam var också ditbjudna och Lisa hade bakat en underbar mandarinpaj. Vi spelade lite brädspel och skrattade mycket. Det var en riktigt rolig kväll och det blev visst senare än vad jag trott. Tiden gick så fort så var hemma halv 12 ungefär.

 
Barnen

Kommentera här: