Julpyntande

Idag kunde förbipasserande få sig en lustig syn. Jag hade bestämt mig för att börja hänga upp julgardiner i vardagsrum, sovrum och tvättrum. Så samtidigt som jag putsade fönstren stod jag och dansade och diggade till Queen's musik. Kanske såg lite roligt ut från utsidan. När det blir så snabbt mörkt som under vinterhalvåret blir allt inifrån så synligt på något vis. Men vad putsandet gick mycket lättare på detta sätt! Tre vackra fönster blev resultatet och både jag och Robin är nöjda.

Bild 1: I vardagsrummet blev det ett fynd från Tradera. En röd-, grön- och guldrutig kappa.
Bild 2: I sovrummet blev det min gamla röda gardin som jag fick när jag var barn.
Bild 3: I tvättrummet blev det en röd gardin med hjärtan, köpt på Rusta.

    

Kommentarer:

1 Mirja:

Åh vad mysigt...:)

2 Tess:

Tack :-)

Kommentera här: