Jag har blivit utmanad

Reglerna är följande:


- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

  •  Är beroende av Coca cola
  •  Gillar "gamla" tv-serier som t.ex. Hulken, Dallas, Lilla huset på prärien, MacGyver etc.
  •  Har kort stubin (speciellt då jag är nyvaken)
  •  Stör mig på folk med attityden "Jag bryr mig inte utan gör bara som alla andra"
  •  Är ateist
  •  Kämpar för att gå UPP i vikt
  •  Pratar med djuren som att de är personer (fast kanske med lite ljusare röst)
Jag blev utmanad av Mirja
 Nu utmanar jag:
Hmm...alla som jag känner har redan blivit utmanade.

Kommentarer:

1 Mirja:

Kul att du svarade! Bra svar :)

Kommentera här: