Halloweenfest!

Nu blir det äntligen uppdatering om Halloweenfesten. Har varit så mycket några dagar nu så har inte hunnit. Allt som allt blev vi 25 personer. De flesta var utklädda och det var väldigt roligt att se! Alla var utklädda till olika saker också, vilket var väldigt lyckat!


Alla utom Annie, Malin & Sebastian och Ida & Antonio med familj.

Vinnaren av omröstningen blev Annie som var utklädd till zombie. Hon hade även med sig cool rekvisita i form av "Canned brain" (som var burkar med öl eller vad det var). En värdig vinnare!


Vinnaren!

Jag var utklädd till Phantom of the Opera. Till nästa år ska jag försöka hitta en kvinnlig karaktär att klä ut mig till. Har alltid blivit manliga...Kvinnor måste helt enkelt få mer intressanta roller i filmer! Mina och Robins allra första "Bus eller godis"-barn var förbi under kvällen också. Var så kul att ge dem godis och veta att i alla fall någon kan skilja på Halloween och Allhelgona.

Kommentarer:

1 Finn:

Fan vad kul! Alla hade verkligen satsat :)

2 Mirja:

Åh vad kul! Jag hade velat vart där! :)

Kommentera här: