Sjuk...

Nu blir det nog några dagars slappande i soffan framför tv:n. Har blivit sjuk...IGEN! Det började igår kväll, men jag gick och hoppades i det längsta att det var halsbränna eftersom jag kryddat köttfärssåsen lite extra. Men nej då. Inatt kom febern och nu är hela kroppen feberöm. Katterna fattar inte vad som pågår. De brukar få ligga hos mig, men orkar inte det nu eftersom det gör så ont. Halsen gör så ont så jag orkar inte prata (vilket kanske inte är en nackdel *skämt*). Nu har jag fått gnälla av mig lite och ska återvända till soffan för fingertopparna gör ont när jag skriver.

Kommentarer:

1 Marie:

Ingen simning imorgon för dig alltså? :(

2 Tess:

Nej tyvärr...brukar alltid bli så att direkt jag fått upp konditionen litegrann så blir jag sjuk och sedan blir det som att börja om :-(

Kommentera här: