Lördag: Karlstad

På lördagen, efter jobbiga 2,5 timmar med reklamutdelning, blev en väldigt stel jag med syrran till Karlstad. Vi gick runt en del i centrum innan vi åt lite på ett av syrrans favoritställen. Jag beställde Yakitori som vanligt, syrran beställde något som jag tror hette Yakiniku och så köpte hon med sig sushi.

Efter detta gjorde vi en tur till Bergvik där vi var på Ikea och köpcentrat. Äntligen hittade jag shorts! Har letat hela sommaren och inte hittat några som jag gillat. Självklart hittar jag dem när sommaren nästan är slut. Först tänkte jag inte köpa dem på grund av det, men insåg att jag troligtvis skulle få gå hela nästa sommar utan shorts också eftersom jag inte skulle hitta några då heller. Så det blev ett köp.


Syrran leker lite med vagnen vid Ikea.

Kommentera här: